English version | Versión en castellano

Agraïment

La major part d’aquest document ha estat creat a partir d’una plantilla gratuïta de SEQ Legal.

Sobre les galetes

Una galeta és un fitxer que conté un identificador (una cadena de lletres i números) que el servidor web envia al navegador web i que s’emmagatzema al navegador. Tot seguit, l’identificador s’envia al servidor cada cop que el navegador sol·licita una pàgina del servidor.

Les galetes poden ser “persistents” o “de sessió”: una galeta persistent és emmagatzemada per un navegador web i és vàlida fins la seva data de caducitat, a no ser que l’usuari l’esborri abans de la data de caducitat; per altra banda, una galeta de sessió expirarà al final de la sessió de l’usuari, quan el navegador es tanqui.

Les galetes habitualment no contenen cap informació que identifiqui personalment un usuari, però la informació personal que emmagatzem sobre tu podria vincular-se a la informació guardada i recuperada de les galetes.

Els servidors web poden emprar les galetes per identificar i seguir la pista dels usuaris mentre naveguen per diferents pàgines en un lloc web i per identificar usuaris que tornen a visitar el lloc web.

Quines galetes fem servir?

Les nostres galetes

Al nostre lloc web fem servir galetes de sessió i persistents, en funció de les necessitats dels programes WordPress i Dokuwiki que emprem al nostre lloc web.

A continuació es detallen els noms de les galetes que fem servir a la nostra web, i les seves finalitats:

• Fem ús de galetes de DokuWiki (per exemple, “Dokuwiki”, “DW…”) per reconèixer un ordinador quan un usuari visita la nostra web, per fer un seguiment dels usuaris mentre naveguen el lloc web, per millorar la usabilitat del nostre lloc web, i per evitar el frau i millorar la seguretat de la nostra web.

Galetes analítiques

Actualment no utilitzem Google Analytics per analitzar l’ús de la nostra web, però en el futur podríem fer-ne ús en algun moment.

Galetes d’altres serveis

El nostre lloc web actualment no fa ús de galetes d’altres serveis i no tenim cap intenció de fer servir galetes d’altres serveis en el futur.

Cóm gestionar les nostres galetes?

Bloquejar les galetes

La major part dels navegadores et permeten rebutjar les galetes; per exemple:

• a Internet Explorer (versió 10) pots bloquejar les galetes fent ús dels ajustos per modificar la gestió de galetes que trobaràs al menú “Eines, “Opcions d’Internet”, “Privacitat” i tot seguit “Avançat”;
  • a Firefox (versió 24) pots bloquejar totes les galetes clicant al menú l’opció “Eines”, “Opcions”, “Privacitat”, i seleccionant “Fer ús dels ajustos personals per la història” Use custom settings for history” al menú desplegable, i desmarcant “Acceptar les galetes de tots els llocs”; i
  • a Chrome (versió 29), pots bloquejar totes les galetes accedint al menú “Personalitza i controla” i triant “Ajustos”, “Mostrar els ajustos avançats” i “Ajustos del contingut”, i seleccionant tot seguit “Bloqueja l’enviament de qualsevol dada dels llocs” sota la capçalera “Galetes”.

El bloqueig de totes les galetes tindrà un impacte negatiu sobre la usabilitat de molts llocs web. Si bloqueges les galetes, no podràs fer us de totes les possibilitats del nostre lloc web i podria ser que no poguessis identificar-te i obrir una sessió.

Esborrar galetes

Les galetes que ja estan emmagatzemades al teu ordinador les pots esborrar, per exemple:

• a Internet Explorer (versió 10), has d’esborrar manualment els fitxers de les galetes (trobaràs instruccions sobre cóm fer-ho a https://support.microsoft.com/kb/278835);
  • a Firefox (versió 24), pots esborrar les galetes seleccionant “Eines”, “Opcions” i “Privacitat”, i triant a continuació “Fes ús dels ajustos personals per la història”, i clicant sobre “Mostrar les galetes”, i tot seguit clicant sobre “Elimina totes les geletes”; i
  • a Chrome (versió 29), pots esborrar totes les galetes accedint el menú “Personalitza i controla” i triant “Ajustos”, “Mostrar els ajustos avançats” i “Esborrar les dades de navegació”, i seleccionant tot seguit “Esborra les galetes i les dades d’altres llocs i extensions” abans de clicar “Esborra les dades de navegació”.

Esborrar galetes pot tenir un efecte negatiu sobre la usabilitat de molts llocs. Per evitar problemes:

• hauries d’abstenir-te d’esborrar galetes creades per llocs web que estiguis visitant , i
  • mai hauries d’esborrar galetes creades per un lloc web al qual estiguis connectat, perquè en molts casos això finalitzarà la teva sessió i podria provocar la pèrdua de dades.

Les nostres dades

Aquest lloc web es propietat i està operat pel Servei de Ressonància Magnètica Nuclear (SeRMN) de la Universitat de Barcelona. El servidor està ubicat a:

• Servei de Ressonància Magnètica Nuclear (SeRMN)
    Edifi Cs, Facultats de Ciències i Biociències
    Campus de Bellaterra s/n
    E-08193, Spain

Pots posar-te en contacte amb nosaltres escrivint-nos a l’adreça de més amunt, emprant el formulari de contacte del nostre lloc web (encara no disponible), per correu electrònic a o per telèfon al +34-935-812-291.